Online marketing

Naozaj sa potrebujete zviditeľniť na internete?

Existencia webu na internetu ešte vôbec nič neznamená. O Vašom webe sa najprv musia dozvedieť ľudia. Ale pozor, nie akýkoľvek ľudia! Tí správni ľudia = vaši potenciální zákazníci.

Kvalitný web s užitočným obsahom a jasným cieľom, je prvá polovica úspechu. Druhou polovicou je efektívna propagácia webu. Pýtate sa prečo? Z jednoduchého dôvodu, bez nej budete mať iba kvalitný web, ktorý NIKTO nenavštevuje.

Riešením je strategický marketing

Získať vysokú návštevnosť webu nemusí byť nič zložitého. Chceli by ste však platiť za návštevníkov, ktorí sa o vaše služby a produkty nezaujímajú? Určite NIE. Jedinou možnosťou je efektívny strategický marketing. Je to marketing, ktorý se sústreďuje na vašich potenciálných zákazníkov.

Výhodou reklamy na internete je presná merateľnosťou. Viete presne kde ste koľko investovali a hlavne, čo Vám to prinieslo. Najpoužívanejšie nástroje na zviditeľnenie služieb sú Google Adwords, Facebook Adverts a SEO.

Google Adwords

  • Analýza konkurencie
  • Analýza kľučových slov
  • Nastavenie kampane
  • Zobrazenie na prvej strane
  • Bannerová reklama
  • Vyhodnotenie návštevnosti

Sociálne siete

  • Analýza konkurencie
  • Analýza cieľovej skupiny
  • Nastavenie kampane<
  • Oslovenie zákazníkov
  • Vyhodnotenie návštevnosti

SEO

  • Analýza konkurencie
  • Analýza kľučových slov
  • Úprava webstránky
  • Vytvorenie obsahu
  • Získavanie spätných odkazov
  • Vyhodnotenie návštevnosti

Pri správnej voľbe dodávateľa webu je teda veľmi dôležité vedieť, aká bude starostlivosť o váš web po jeho dokončení. Ako zabezpečí, aby Váš web získal tú správnu návštevnosť a mohol začať plniť svoje obchodné ciele. Ako dokáže vytvoriť web alebo eshop, ktorý bude skutočnou oporou Vášho biznisu? Rozhodnite sa správne, táto voľba určuje ako sa vám na internete bude dariť.


Zásady tvorby projektu

Originálny a užitočný obsah

Obsah musí byť zameraný na riešenia konkrétných potrieb zákazníkov a klientov.

Správne zameranie na cieľovú skupinu

Grafika a obsah je zameraná na konkrétneho potenciálneho zákazníka. Kto to je, ako uvažuje a hlavne čo ho presvedčí o spolupráci.

Dôveryhodnosť

Zákazník sa na webe rýchlo zorientuje. Obsah je jednoduchý, ľahko čítatelný a vhodne doplnený grafickými prvkami.

Viditeľnosť

Web sa zobrazuje vo vyhľadaváči na relevantné kľučové slová alebo na sociálnych sieťach. Návštevnosť rastie s čím súvisí aj väčší záujem o Vaše služby.

Plody našej práce

Na každý realizovaný projekt sme hrdí, pretože pracujeme pre klientov, ktorí nás vedia nadchnúť. Sme profíci, ale netlačíme sa medzi chladnú elitu. Najlepšie riešenia sa rodia v príjemnej rodinnej atmosfére. Vy aj váš projekt sa u nás budete cítiť ako doma.